Leuk - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Hendrien Rietkerk - WaarBenJij.nu Leuk - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Hendrien Rietkerk - WaarBenJij.nu

Leuk

Door: Hendrien

Blijf op de hoogte en volg Hendrien

01 Februari 2013 | Indonesië, Ubud

Zit lekker te lezen in mijn e-reader, komt er iemand langs die verderop een kamer heeft. Uit Amerika uit Boston komen ze. Ok ik vertel dat Jaap jr daar een cursus gevolgd heeft aan de MIT . Oh dat was toevallig haar man werkt daar. Zij was zeer geintersseerd in mijn e-reader en ik vertelde haar hoe dat allemaal in zijn werk gaat. Korte tijd later komt ze met manlief terug om te vragen of wij niet op vakantie willen naar de UsA ? Zij willen graag een keertje naar Holland en dan konden we van huis ruilen. Nou ben ik niet zo happig op dit soort dingen maar we wisselen e-mail adressen uit en wie weet wie er zin heeft?
Bij het ontbijt ontmoetten we Hollanders die in Portugal wonen en al sinds oktober onderweg zijn.Hong Kong, Taiwan, de Phillepijnen , Indonesië , en straks nog een maand India. Je ontmoet hier van alles. Dat vind ik het leuke van hier, je zit buiten in een prachtige omgeving en je ontmoet allerlei mensen.
Heb er nog het adres van een resort in Permuteran van over gehouden. Zo Jaap is weer thuis van zijn ochtendwandeling, we gaan aan de koffie

  • 01 Februari 2013 - 08:55

    Virge Curfs:

    In dit kikkerlandje maak je niet zoveel mee,we doen vandaag een proeverijtje met de bridgeclub: dat houd in , dat we lekkerer dingen klaar mken met per persoon 6.- euro. vandaag is er een is schotel met verse vis van een vis fabriek hier in de buurt : zalm,tonijn en paling, kaasplankje,indische gekruide vis uit de oven, tomaten mozerela, basilicum.
    gisteren zou ik een breimiddag hebben met mijn ex collega leolien, maar door de boodschappen is er niets van gekomen. in het weekend ga ik bij mijn kleindochterin de4 leer om dingen op het fb te zetten

  • 01 Februari 2013 - 09:33

    Hendrien Rietkerk:

    Virge
    Jaap loopt het water in zijn bek( zijn woorden) van je proeverij
    Leuk dat je reageert op mijn vertelsels,
    Hendrien

  • 01 Februari 2013 - 10:40

    Virge:

    als er tik fouten in staan komt dat door mijn lange nagels, ik wacht tot in Bali om ze weer mooi te laten manicuren. Ik vind het leuk omdat jij het bent.ik mmoet nu weer naar achter voorbereidingen treffen voor de smulpappen, het is nu pashalf elf en ik moet weg om de hond uit te lanen met Harrie, gisteren moest ik hem goed vast pakken anders waaide ik helemaal weg.tot morgen

  • 01 Februari 2013 - 19:26

    Fraukje:

    Gezellie. Maarre wat dat vorige was dat jullie deden, geen flauw idee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Bali

Donderdag vertrekken wij naar Bali

Recente Reisverslagen:

25 Februari 2013

Nog even villa Hu ki me

23 Februari 2013

Weer in Ubud

10 Februari 2013

Voor oom Thijs

10 Februari 2013

We gaan naar Jasri toe

10 Februari 2013

We gaan naar Jasri toe
Hendrien

Actief sinds 22 Jan. 2013
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 8405

Voorgaande reizen:

22 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

24 Januari 2013 - 15 Maart 2013

Bali

23 Februari 2013 - 23 Februari 2013

Weer terug in Ubud

Landen bezocht: