Weer in Ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Hendrien Rietkerk - WaarBenJij.nu Weer in Ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Hendrien Rietkerk - WaarBenJij.nu

Weer in Ubud

Door: Hendrien

Blijf op de hoogte en volg Hendrien

23 Februari 2013 | Indonesië, Ubud

We werden door onze chauffeur naar Jasri gebracht, naar het huis van Virge. We hebben het daar geweldig gehad. Er werd al naar ons uitgekeken en Sri heeft ons geweldig verzorgd. Volgende morgen naar Amlapura om ons te melden bij de politie, daarna boodschappen gedaan bij Hardy's Virge we hebben geen katten of hond gezien... Volgens buren waren die geruimd? In de middag kwam Ad om een afspraak te maken om naar Komang te gaan. Volgende dag met Ad en een auto met cadeautjes naar het internaat. Nou we hadden volop vrienden. Het gaat goed met het jongetje en hij heeft het daar erg naar zijn zin. Het is daar al net als in Nederland het management op school is oververtegenwoordigd. De nieuwe huistempel bekeken en de visvijver en thuis weer afgekoeld in de jacuzzi . Wat was het daar heet. Jaap en Cor naar de chocolade en zeepfabriek van Charlie en de volgende dag lunchen bij Ad en Brenda. Heerlijk gegeten. Ook zijn we nog met Ketut naar Pasir puthi geweest. Waar we onder de parasols gedrapeerd lagen want het was loei heet. Je kon haast niet op het zand lopen. In de avond hulpgeroep van Cor want er zat een grote tokkeh in de slaapkamer. Die er met de bezem uitgewerkt. Heerlijk huis Virge!
Zaterdag door Ketut naar onze volgende bestemming gebracht.....alleen, we hadden geen adres???? Maar ja dit is Bali, dus na twee keer vragen waren we op onze bestemming.
( wordt vervolgd)

• 23 Februari 2013 - 09:46

Fraukje:

De 1e dag al naar de politie! Stelletje criminelen!

• 23 Februari 2013 - 09:54

Raluca:

Ik heb net hele mooie foto's gezien!

• 24 Februari 2013 - 13:00

Harrie Curfs:

Lelijk hoor disctriminelen! niet goed voor Bali.
    heeft fraukje het ook naar haar zin gehad?
    fijn dat Sri lekker gekookt heeft, ik verheug me er ook op.
    ik hoor thuis wel van de rest van mijn huisje. Die man na jullie heeft nog 2 dagen bijgeboekt
    fijn he

IK wacht vol verwachting op de rest van jullie reis. wqanneer komen jullie weer thuis?
    Kusjes van Virge

• 25 Februari 2013 - 05:07

Hendrien Rietkerk:

Ja Virge
    Cor en Leny vinden jouw huis ook geweldig leuk! We hebben het reuze naar ons zin gehad. De nieuwe tuinman is ook heel aardig en Ketut heeft ons bij het strand van Pasir puthi gebracht.
    Liefs
    Hendrien