We gaan naar Jasri toe - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Hendrien Rietkerk - WaarBenJij.nu We gaan naar Jasri toe - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Hendrien Rietkerk - WaarBenJij.nu

We gaan naar Jasri toe

Door: Hendrien

Blijf op de hoogte en volg Hendrien

10 Februari 2013 | Indonesië, Ubud

Zondagochtend.
De van der Laanen zijn er en we hebben het druk! Over een half uurtje komt Dewa met zijn gezin. En morgenochtend vertrekken we naar Jasri, dat betekent geen internet en of we daarna in Dencarik internet hebben weten we niet. Gistermorgen kon ik hier ook geen verslag plaatsen dus ik hoop dat het nu lukt. Cor en Leny zijn gister naar Uluwatu geweest voor de goede doelen stichting. Wij zijn hier blijven luieren. Ik heb als een soort prikkebeen achter een prachtige vlinder aan gehobbeld. Heel groot, zwarte rand en daarbinnen felblauw. Helaas als ik dacht nu heb ik je op de foto vloog hij weg. Voor nu iedereen de groetjes, tot over een week( of twee)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Bali

Donderdag vertrekken wij naar Bali

Recente Reisverslagen:

25 Februari 2013

Nog even villa Hu ki me

23 Februari 2013

Weer in Ubud

10 Februari 2013

Voor oom Thijs

10 Februari 2013

We gaan naar Jasri toe

10 Februari 2013

We gaan naar Jasri toe
Hendrien

Actief sinds 22 Jan. 2013
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 8378

Voorgaande reizen:

22 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

24 Januari 2013 - 15 Maart 2013

Bali

23 Februari 2013 - 23 Februari 2013

Weer terug in Ubud

Landen bezocht: