Dinsdag - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Hendrien Rietkerk - WaarBenJij.nu Dinsdag - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Hendrien Rietkerk - WaarBenJij.nu

Dinsdag

Door: Hendrien

Blijf op de hoogte en volg Hendrien

05 Februari 2013 | Indonesië, Ubud

Elke morgen wakker worden naar buiten kijken en .... maar weer mooi weer. Het is al bijna normaal. Gister hebben we bezoek gehad van Sangtu, Kadek en Ti. Ti is nu alweer 5 jaar en een hele grote meid. Ze wilde graag gaan zwemmen met Raluca maar helaas Raluca is er niet bij. Kadek is zwanger van de tweede en gelukkig heeft de dokter dit weekend gezegd it's à boy. Vreugde alom want zonder zoon ben je niets. Sangtu wist een heel leuk eettentje in een bijzonder oud huis en!!!! Niet duur ,in de buurt van Campuhan. Als de van der Laanen het er mee eens zijn is dat leuk voor het weekend. Wij hadden voor Ti een Barbie meegenomen in een gemene kleur roze en dat was het helemaal. De armen en benen werden direct in de houding van een Balinese danseres gefrommeld. Sangtu gaat ook met mensen tochten maken door de rijstvelden enzo en hij weet heel veel van de natuur hier. Van vogels en bloemen, bomen en fruit. En van de geneeskrachtige werking ervan. Fraukje ik dacht dat is misschien wat voor Afke??? Zij is tenslotte biologe. Sangtu weet ook goedkope adresjes voor haar, als ze het leuk vind geef ik zijn e mail adres wel door. Morgenavond komen Cor en Leny en horen we van hun belevenissen op Sulawesi.
Beetje saai verslag deze keer , maar het is erg warm dus we houden ons rustig!

• 05 Februari 2013 - 10:00

Raluca:

Alweer mooi weer, dat is anders dan hier. Ik ben wakker gewoorden en toen ik naar buiten keek: hagel :(
    Ti is echt een meisje gewoorden, heel mooi meisje :)
    Groetjes aan Pa, de van de Laan familie en veel plezier samen!!,
    X

• 05 Februari 2013 - 11:12

Virge:

vanmorgen heftig knallend onweer . ik heb er zelf niets van gehoord, want als ik slaap, dan slaap ik.IK wilde vanmorgen mee gaan om bij het valkenburgse meer te wandelen, maar ik had zo,n aandrang, dat ik thuis moest blijven.het waait trouwens veel te hard voor mij ik moet dan iemand vast houden.slapen corry en die ander ook in jullie hotelletje? gaan ze ook in mijn huisje logeren.?Ik weet niet waarom mijn
    letters zo klein zijn

• 05 Februari 2013 - 14:39

Hi Virge
    Cor ( man) en Leny ( vrouw) komen morgenavond hier. Zij logeren dan in de kamer naast ons, en maandag vertrekken we dan met zijn vieren naar Jasri.
    Dus jouw meisje moet maandag voor 4 mensen koken ( avond) tussen de middag eten we wel onderweg. Pffff ik drink liters water en toch heb ik opgezette voeten.

• 05 Februari 2013 - 14:42

Hi Ralu
    Het is hier warm heel warm het moet nodig regenen dan frist alles op. We hebben in tien dagen pas een bui gehad maar dat was dan ook een goeie
    Xxxxxxxxx

• 05 Februari 2013 - 17:49

Fraukje:

Bor zorgt wel dat je waker wordt van onweer om 5.00, zucht, hij wou ook op bed komen liggen haha.

• 07 Februari 2013 - 10:10

André Van Der Kwaak:

Goede middag Hendrien, Jaap, Cor en Leny.
    Alles goed geweest op Suawesi Cor en Leny ?
    Hoor ook graag jullie belevenissen want wij zijn natuurlijk heel nieuwsgierig.
    Wij zitten nu even en de kou aan het ontbijt en Marion zit voor mij in een mitella.
    Twee weekjes geleden hard gevallen op haar schouder en we lopen op LUMC bij Orhopedie.
    Op 14 februari a.s. tweede onderzoek aan spieren en specialist.
    Afwachten wat de schade allemaal is.
    Groeten André en Marion

• 08 Februari 2013 - 03:19

Hi Andre en Marion
    Wat een pech zeg, is Marion door de gladheid gevallen? Jullie moeten van ons4 de groeten hebben en beterschap voor Marion. Cor en Leny hebben het erg naar hun zin gehad op Sulawesi het is er prachtig zeggen ze. Mooie foto's gezien. Jaap en Cor gaan zo wandelen en ik denk dat Leny en ik het zwembad ingaan.
    Nogmaals het allerbeste en tot mails